cabrio - Reisverslag uit De Galhoek, Nederland van janroelof - WaarBenJij.nu cabrio - Reisverslag uit De Galhoek, Nederland van janroelof - WaarBenJij.nu

cabrio

Blijf op de hoogte en volg janroelof

26 April 2018 | Nederland, De Galhoek

Vanmiddag neem ik een kleine omweg naar huis. Daardoor kom ik door een klein natuurgebied en zie een schaapherder. 2 honden zorgen dat kudde bij elkaar blijft. 1 ligt plat op de grond. De ander loopt met de kop laag met de tred van een wolf achter de schapen heen en weer. De schapen lijken er een beetje bang van te worden.

Verderop komt iemand met een electrishe fiets me achterop en we fietsen samen verder. Al snel blijkt dat we een gezamenlijke kennis hebben. Dat is 1 van de leuke dingen van fietsen: je hebt zomaar leuke kleine ontmoetingen. Met een groet gaat hij rechtdoor en ik rechtsaf.

Dan komt een cabriolet me tegemoet. Lekker met dit weer. Een rode. Een oude vrachtwagen. Nee, het is een oude brandweer wagen met ladder en een cabriolet dus! Nooit eerder gezien. Of het dak eraf geroest is, eraf geknipt of dat het orgineel al zo was weet ik niet, maar wel cool.

En zo zijn de 40km zo voorbij