cabrio - Reisverslag uit De Galhoek, Nederland van janroelof - WaarBenJij.nu cabrio - Reisverslag uit De Galhoek, Nederland van janroelof - WaarBenJij.nu

cabrio

Blijf op de hoogte en volg janroelof

26 April 2018 | Nederland, De Galhoek

Vanmiddag neem ik een kleine omweg naar huis. Daardoor kom ik door een klein natuurgebied en zie een schaapherder. 2 honden zorgen dat kudde bij elkaar blijft. 1 ligt plat op de grond. De ander loopt met de kop laag met de tred van een wolf achter de schapen heen en weer. De schapen lijken er een beetje bang van te worden.

Verderop komt iemand met een electrishe fiets me achterop en we fietsen samen verder. Al snel blijkt dat we een gezamenlijke kennis hebben. Dat is 1 van de leuke dingen van fietsen: je hebt zomaar leuke kleine ontmoetingen. Met een groet gaat hij rechtdoor en ik rechtsaf.

Dan komt een cabriolet me tegemoet. Lekker met dit weer. Een rode. Een oude vrachtwagen. Nee, het is een oude brandweer wagen met ladder en een cabriolet dus! Nooit eerder gezien. Of het dak eraf geroest is, eraf geknipt of dat het orgineel al zo was weet ik niet, maar wel cool.

En zo zijn de 40km zo voorbij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

janroelof

Mountainbike, atb, mtb. Door het bos of lange afstand. Met tent, jeugdhotels, warmshowers, wildkamperen.

Actief sinds 08 Maart 2018
Verslag gelezen: 602
Totaal aantal bezoekers 37930

Voorgaande reizen:

13 April 2024 - 07 Mei 2024

De Balkan kust route

01 Mei 2023 - 05 Mei 2023

Pieterpad op de fiets

30 April 2022 - 07 Mei 2022

Jan Roelof en Harry fietsen de Saarland-radweg

19 April 2019 - 24 April 2019

Emsradweg fietsen van de bron naar de monding

08 September 2018 - 04 Oktober 2018

op fiets naar Rome

Landen bezocht: