Dag 15 - Reisverslag uit Lozovac, Kroatië van janroelof - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Lozovac, Kroatië van janroelof - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: janroelof

Blijf op de hoogte en volg janroelof

27 April 2024 | Kroatië, Lozovac

Dag 15 Lozovac

Voor het eerst uitskapen tot je de tent uitbrandt, zo warm hebben we het nog niet gehad. Vannacht was koud trouwens, maar geen probleem met mijn slaapzak.

Tijd om alle kleren te wassen, vrijwel alles behalve wat ik aan heb. Vandaag kan het mooi drogen, terwijl wij naar Krka gaan. Dat is vkakbij deze camping, slechts 2km. Via een steil pad wandelen we naar beneden. Daar is een mooi pad van houten planken aangelegd, dwars door het park. Overal prachtige watervallen om ons heen. Het is nu al goed bezocht, ondanks dat het april is. In de zomervakantie zal het hier wel bomvol zijn. Na 2 uren hebben we het gezien. Terug naar de camping, koffie drinken, een boek lezen en pannenkoeken bakken; oftewel, een rustdsg.

Morgen weer op pad.

8km

43hm

19 graden, zon

• 27 April 2024 - 22:30

Pa En Ma:

Heer wat warmer. Komen jullie uit met de planning?

We missen al een paar dagen schrijven en foto's van Harry??????

• 28 April 2024 - 18:23

Jan Roelof :

We hebben eerder een ferry genomen vanaf Dubrovnic en daarmee 2 fietsdagen ingehaald. We liggen nu oo schema.

Ik weet niet waarom jullie foto's missen van Harry. Ik kan wel zeggen dat we nog steeds sanen fietsen.