Dag 1 - Reisverslag uit Pannerden, Nederland van janroelof - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Pannerden, Nederland van janroelof - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: janroelof

Blijf op de hoogte en volg janroelof

01 Mei 2023 | Nederland, Pannerden

Dag 1

Maandag eind van de middag vertrek ik richting Arnhem. Mijn fiets mag pas na 18:30 in de trein. Mijn vader brengt me met de auto een stukje weg (bedankt Pa) naar Meppel. Vandaar is het nog 26km fietsen naar station Zwolle, waar ik de trein van 18:50 pak naar Arnhem. Vandaar is het nog 20km naar de camping. Harry is daar al, want die is zaterdag al van huis vertrokken.

Ik heb een trein eerder gehaald dan ik eerst had gepland. Dat is mooi, want nu is het nog licht op de route van Arnhem naar camping Rijnstrangen. Dat is wel zo prettig op een onbekende route.

In Arnhem kom ik toevallig langs dé brug van Arnhem, met een kanon erop gericht. Wat een strijd is hier toch geleverd.

Via een industrie gebied verlaat ik de stad. Dankzij lussen in het fietspad springen de stoplichten al op groen als ik eraan kom, ideaal.

Soepeltjes fiets ik over de dijk naar Pannerden met 29km/u, dankzij mijn training natuurlijk. En windkracht 3 in de rug zal ook wel helpen.

Kwart voor 21 uur kom ik aan. De tent staat vlot, en dan tijd voor koffie.

47km

Half bewolkt en droog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

janroelof

Mountainbike, atb, mtb. Door het bos of lange afstand. Met tent, jeugdhotels, warmshowers, wildkamperen.

Actief sinds 08 Maart 2018
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 37692

Voorgaande reizen:

13 April 2024 - 07 Mei 2024

De Balkan kust route

01 Mei 2023 - 05 Mei 2023

Pieterpad op de fiets

30 April 2022 - 07 Mei 2022

Jan Roelof en Harry fietsen de Saarland-radweg

19 April 2019 - 24 April 2019

Emsradweg fietsen van de bron naar de monding

08 September 2018 - 04 Oktober 2018

op fiets naar Rome

Landen bezocht: