Het plan en de voorbereiding - Reisverslag uit Drachten, Nederland van janroelof - WaarBenJij.nu Het plan en de voorbereiding - Reisverslag uit Drachten, Nederland van janroelof - WaarBenJij.nu

Het plan en de voorbereiding

Door: janroelof

Blijf op de hoogte en volg janroelof

01 Mei 2023 | Nederland, Drachten

Ja, het plan was om de Balkan kustroute te fietsen. Maar door persoonlijke omstandigheden is het dit jaar weer niet gelukt. We hadden alles klaar: beter getraind dan vorig jaar toen we naar Saarland gingen, vlieg- en treintickets gekocht. Maar op het laatste moment kon het helaas niet doorgaan. We hebben het weer een jaar uitgesteld: in april 2024 gaat het toch echt gebeuren. Hoop ik. Gedesillusioneerd blijf ik thuis.

Ineens komt toch een nieuw plan van Harry om het Pieterpad te fietsen. Hij is zaterdag vertrokken en kan niet eerder dan maandag avond aanhaken. Ik heb wel zin om toch een paar dagen te fietsen, niet zo avontuurlijk als de Balkan, maar deze route is ook mooi, en dan met name het zuidelijke deel verwacht ik.

• 01 Mei 2023 - 22:46

Gerard:

Veel fiets plezier gewenst.